Егер жарнама науқанының мынадай көрсеткіштері жоғары болып қалса, тауар алғашқы позицияларға жиі түседі:
- басу үшін мөлшерлеме — жарнамаңыз бойынша әр өту құны
Егер басқаны үшін бағаңыз орташадан жоғары болса, жарнама жиі көрсетіледі.
- тапсырысқа конверсиялау — тапсырыстар саны/тауар картасына басу саны
Сіз жарнамалайтын тауарларды жиі сатып алу үшін өнімнің сапасын және сатушының рейтингін қадағалап отырыңыз, сондай-ақ тапсырыстарды уақытында жеткізіңіз.
Kaspi Pay мобильді қосымшасындағы жарнама статистикасын көре аласыз, бұл үшін Маркетинг → Реклама товаров в Магазине на Kaspi.kz → Мои кампании деп өтіп, керегін таңдаңыз.