Өзіңіздің жарнама науқандарыңыз бойынша статистиканы Kaspi Pay мобильді қосымшасында: Маркетинг →Реклама товаров в Магазине на Kaspi.kz → Обзор бөлімінен тексере аласыз.
Мыналарды:
- қаралым – жарнамалық хабарландыру көрсетілімдерінің саны;
- басу – жарнамаланатын тауар карточкасына өту саны;
- тапсырыстар – жарнамадан берілген тапсырыс саны мен сомасы;
- шығын – жарнамаға жұмсалған сома;
- тапсырысқа айырбастау — оның жарнамасы бойынша өткеннен кейін тауарға тапсырыс беру пайызын көру үшін қажетті кезеңді таңдаңыз.
Әр іске қосылған жарнама науқанының нәтижелері Маркетинг → Реклама товаров в Магазине на Kaspi.kz → Мои кампании сервисінде қолжетімді. Есепті Excel форматында жүктеуге болады. Қосымша онда жарнама бойынша тапсырыс нөмірлері көрсетіледі.