Топ 10 сұрақ

барлық өнімдер бойынша Kaspi

  • 3. Kaspi.kz-тегі Магазинмен жұмыс істеудің қандай ережелері бар?

    Жаңартылды 25.05.2023

    Kaspi.kz-тегі Магазиннің сатушысы сатып алушылармен жұмыс жасауда бірқатар ережені сақтауға міндетті.

    Серіктес:

     

    1. Тауардың құнын көтермеуі керек. 

    Kaspi.kz-тегі Магазиндегі тауардың бағасы науқандар, жеңілдіктер мен кешбэк мөлшері ескерілгенде, серіктестің осы тауарды өз дүкенінде, сайтында немесе басқа алаңдарда сататын құнынан жоғары болмауы керек.

     

    2. Kaspi.kz-тегі Магазиндегі тауардың бағасын нарықтық бағадан 15%-дан жоғары белгілемеуі керек. Сапаны бақылау қызметі тексергенде   нарықтық бағаны айқындайды.

     

    3. Тауардың құнына қосымша қызметтерді қоспауы керек.

     

    4. Бұрын пайдаланылған, жарамдылық мерзімі өткен немесе өндірушінің кепілдік мерзімі өткен тауарларды, сондай-ақ жасанды тауарларды сатпауы керек.

     

    5. Тапсырыста көрсетілгенге сәйкес келмейтін немесе толық жиынтықталмаған тауарды бермеуі керек.

     

    6. Тауарды сатып алушыға бергенге дейін Kaspi.kz-тегі Магазиндегі тапсырысты аяқтамауы керек.

     

    7. Сатып алушыға сапасы лайықсыз тауарды айырбастаудан не қайтарудан не тауар түрі сақталғанда сатып алғаннан кейін күнтізбелік 14 күннің ішінде бас тартпауы керек.

     

    8. Сатып алушылардан тауардың сапасын сараптау үшін ақы талап етпеуі және сараптауды  күнтізбелік 30 күннен асырмауы керек.

     

    9. Сатып алушыға айырбастаудың не қайтарудың орнына сапасы лайықсыз тауарды жөндеуді  ұсынбауы керек.

     

    10. Егер сатып алушы жөндеуге келіссе, тауардың кемшілігін жою мерзімін күнтізбелік 10 күннен асырмауы керек.

     

    11. Тауарды қайтарғанда клиенттен комиссия ұстамауы керек.

     

    12. Егер тапсырыс кредитке немесе бөліп төлеуге ресімделсе, тапсырыс құнының бір бөлігі үшін төлем қабылдамауы керек. Сатып алушы тауарды кредитке немесе бөліп төлеуге сатып алғанда, ол жеке өзі серіктеске ештеңе төлемейді, өйткені тауар берілген күні сатушының шотына тапсырыстың ақысы толық түседі.

     

    13. Тапсырыстың орнына ақша бермеуі керек.

     

    14. Kaspi.kz-те жағымды пікір жазғаны үшін, сондай-ақ теріс пікірді өзгерткені не жойғаны үшін сатып алушыларға ақшалай немесе кез келген басқа сыйақы ұсынбауы керек.

     

    15. Сатып алушының келісімінсіз тапсырысты жеткізу мерзімін ұзартпауы керек.

     

    16. Тапсырыстың күшін жоюдың дұрыс емес себебін көрсетпеуі керек не сатып алушыдан тапсырыстың күшін жоюын сұрамауы керек.

     

    17. Сатып алушыларға көрсету үшін пайдаланылған оралмаған тауарларды сатпауға тиіс.

     

    18. Тауарды алғаннан кейін қайтару туралы шешім қабылдауды әдейі кешіктірмеуге тиіс.

     

    19. Kaspi.kz-тегі Магазиннің сатып алушыларына серіктеске тікелей тапсырыс берген кездегіден мерзімі ұзақ және құны жоғары жеткізуді ұсынбауға тиіс.

     

    20. Өз рейтингін немесе бәсекелестердің рейтингін басқару үшін тапсырыс бермеуге тиіс. Мысалы, дүкенінен тапсырысты ресімдеген кезде өз рейтингін көтеру үшін оң пікір қалдырмауға немесе бәсекелестің рейтингін төмендету үшін оның дүкенінде теріс пікір қалдырмауға тиіс.

     

    21. Егер сатып алушы тапсырыста үйдің немесе пәтердің мекенжайын көрсеткен болса, сатып алушыға есікке дейін жеткізуден бас тартпауға тиіс.

     

    22. Ірі көлемді тауарды әр қабатқа көтергені үшін сатып алушылардан қосымша ақы талап етпеуге тиіс.

     

    23. Өз мәселесін шешу үшін сапаны бақылау қызметінің жұмыскерлерімен жеке байланысқа шығуға әрекеттенбеуге;

     

    24. Үшінші тұлғалардың сатушының кабинетіне кіруіне рұқсат бермеуге тиіс.

     

    25. Kaspi.kz-тегі Магазиндегі сатушының парақшасында сатып алушылар хабарласа алмайтын өзекті емес нөмірді көрсету.

     

     

    Kaspi.kz-тегі Магазиннің серіктесі бұл ережелерді бұзса, мына шаралар қолданылуы мүмкін:

       

    Бұзушылық

    Шаралар

    90 күн ішінде 1-ші бұзушылық

    Kaspi.kz-т егі Магазиннен өшіру.

    Серіктестен түсініктеме мен қайта бұзушылықты болдырмау шаралары сұратылады.

    Серіктес толық түсініктеме беріп, бұзушылықтың қайталануына жол бермейтініне кепілдік бергенде ғана ынтымақтастықты қалпына келтіруге болады.

    90 күн ішінде 2-ші бұзушылық

    Ынтымақтастықты тоқтату немесе белгісіз мерзімге өшіру.

    Ерекше жағдайларда ғана ынтымақтастықты қалпына келтіруге болады.

     

    Kaspi.kz-тегі Магазинмен жұмыс істеу ережесі атты құжатты жүктеп алу.

    Қолданушылардың 89% жауапты пайдалы деді. Сізге жауап пайдалы болды ма?