Kaspi Pay / Серіктестер үшін Kaspi Гид / Маркетинг / Тауар жарнамасы Тауар жарнамасы
  • Егер жарнама науқанының мынадай көрсеткіштері жоғары болып қалса, тауар алғашқы позицияларға жиі түседі:

     

    • басу үшін мөлшерлеме — жарнамаңыз бойынша әр өту құны
      Егер басқаны үшін бағаңыз орташадан жоғары болса, жарнама жиі көрсетіледі.
       
    • тапсырысқа конверсиялау — тапсырыстар саны/тауар картасына басу саны
      Сіз жарнамалайтын тауарларды жиі сатып алу үшін өнімнің сапасын және сатушының рейтингін қадағалап отырыңыз, сондай-ақ тапсырыстарды уақытында жеткізіңіз.

     

    Kaspi Pay мобильді қосымшасындағы жарнама статистикасын көре аласыз, бұл үшін Маркетинг → Реклама товаров в Магазине на Kaspi.kz → Мои кампании деп өтіп, керегін таңдаңыз.

    Жаңартылды 16.02.2024
    Қолданушылардың 67% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?