Kaspi Pay / Серіктестер үшін Kaspi Гид / Маркетинг / Тауар жарнамасы Тауар жарнамасы
  • Өзіңіздің жарнама науқандарыңыз бойынша статистиканы Kaspi Pay мобильді қосымшасында: Маркетинг →Реклама товаров в Магазине на Kaspi.kz → Обзор бөлімінен тексере аласыз.

     

    Мыналарды:

     

    • қаралым – жарнамалық хабарландыру көрсетілімдерінің саны;
    • басу – жарнамаланатын тауар карточкасына өту саны;
    • себетке салу – жарнаманы көргеннен кейін қанша адам себетке затты салғанын;
    • таңдаулыға қосу – қанша сатып алушы тауарды ❤️ сақтап қойғанын;
    • тапсырыстар – жарнамадан берілген тапсырыс саны мен сомасы;
    • шығын – жарнамаға жұмсалған сома;
    • тапсырысқа айырбастау — оның жарнамасы бойынша өткеннен кейін тауарға тапсырыс беру пайызын көру үшін қажетті кезеңді таңдаңыз.

     

    Әр іске қосылған жарнама науқанының нәтижелері Маркетинг → Реклама товаров в Магазине на Kaspi.kz → Мои кампании сервисінде қолжетімді. Есепті Excel форматында жүктеуге болады. Қосымша онда жарнама бойынша тапсырыс нөмірлері көрсетіледі.

    Жаңартылды 29.05.2025
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?