Оның бірнеше себебі болуы мүмкін:
1) Басқа банк картасы
- Картаның қолданылу мерзімі өткен
- Картада тиісті сома жоқ
- Карта интернетте операция жүргізуге жабық
- Картада 3D Secure технологиясы жоқ
- Картаны шығарған банк аударым сомасына немесе санына шектеу қойған
- Картаны шығарған банк басқа банктердің сайты мен сервисі арқылы, ақша аударуға тыйым салады.
Бұл мәселені шешу үшін картаны шығарған банкке хабарласуыңыз керек.
2) Kaspi Gold
- аударым сомасына белгілеген айына 10 000 $ лимиттен асып кеттіңіз.
Келесі күнді немесе айды күтіп көріңіз.
- карта бұғатталған.
Оны Kaspi.kz мобильді қосымшасында кез келген уақытта бұғаттан шығара аласыз: Жеке Банк → Kaspi Gold → Картаны бұғаттан шығару.
- PIN-кодты 3 рет қате енгізгендіктен, картаңыз бұғатталды.
Хабарлама Kaspi.kz мобильді қосымшасында келеді. «PIN-кодты ауыстыру» батырмасын басып, жаңасын енгізіңіз.
Егер олардың ешқайсысы себебі болмаса, бізге Kaspi.kz мобильді қосымшасында Kaspi Гид-пен ЧатқаKaspi Гид-пен ЧатқаKaspi Гид-пен Чатқа жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.
Kaspi Гид-пен Чатқа