• Оның бірнеше себебі болуы мүмкін:
     

    1) Басқа банк картасы

    • Картаның қолданылу мерзімі өткен
    • Картада тиісті сома жоқ
    • Карта интернетте операция жүргізуге жабық
    • Картада 3D Secure технологиясы жоқ
    • Картаны шығарған банк аударым сомасына немесе санына шектеу қойған
    • Картаны шығарған банк басқа банктердің сайты мен сервисі арқылы, ақша аударуға тыйым салады.


    Бұл мәселені шешу үшін картаны шығарған банкке хабарласуыңыз керек.
     

    2) Kaspi Gold

    • аударым сомасына белгілеген айына 10 000 $ лимиттен асып кеттіңіз.
      Келесі күнді немесе айды күтіп көріңіз.
       
    • карта бұғатталған.
      Оны Kaspi.kz мобильді қосымшасында кез келген уақытта бұғаттан шығара аласыз: Жеке Банк → Kaspi Gold → Картаны бұғаттан шығару.
       
    • PIN-кодты 3 рет қате енгізгендіктен, картаңыз бұғатталды.
      Хабарлама Kaspi.kz мобильді қосымшасында келеді. «PIN-кодты ауыстыру» батырмасын басып, жаңасын енгізіңіз.

     

    Егер олардың ешқайсысы себебі болмаса, бізге Kaspi.kz мобильді қосымшасында Kaspi Гид-пен Чатқа  жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.

    Жаңартылды 05.08.2024
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?