Kaspi Pay / Серіктестер үшін Kaspi Гид / Маркетинг / Брендтер үшін жарнама Брендтер үшін жарнама
  • Маркетинг → Реклама для брендов → Обзор сервисіне өтіп, қажетті кезеңді таңдаңыз.

     

    Мұнда:

     

    • қамту — баннерді көрген сатып алушылар саны;
    • қамту үлесі — мақсатты аудиторияның жалпы санынан баннерді көрген клиенттердің пайызы;
    • көрсетулер — баннерді қарау саны;
    • басу — баннер бойынша өту саны;
    • таңдаулыға қосу – қанша сатып алушы тауарды ❤️ сақтап қойғанын;
    • құны — жарнамаға жұмсалған сома көрсетіледі.

     

    Егер кампанияның мақсаты конверсия және сату болса, статистикада сондай-ақ мыналар болады:

     

    • тапсырыстар — баннер көрсетілгеннен кейін олардың саны мен жалпы сомасы;
    • тапсырысқа конверсиялау —жарнаманы көргеннен кейін тауарға тапсырыстардың пайызы.


    Іске қосылған әр жарнама компаниясының нәтижесі  Маркетинг → Реклама для брендов → Мои кампании cервисінде қолжетімді. Есепті Excel пішімінде жүктеуге болады.

    Жаңартылды 29.05.2025
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?