Маркетинг → Реклама для брендов → Обзор сервисіне өтіп, қажетті кезеңді таңдаңыз.
Мұнда:
- қамту — баннерді көрген сатып алушылар саны;
- қамту үлесі — мақсатты аудиторияның жалпы санынан баннерді көрген клиенттердің пайызы;
- көрсетулер — баннерді қарау саны;
- басу — баннер бойынша өту саны;
- құны — жарнамаға жұмсалған сома көрсетіледі.
Егер кампанияның мақсаты конверсия және сату болса, статистикада сондай-ақ мыналар болады:
- тапсырыстар — баннер көрсетілгеннен кейін олардың саны мен жалпы сомасы;
- тапсырысқа конверсиялау —жарнаманы көргеннен кейін тауарға тапсырыстардың пайызы.
Іске қосылған әр жарнама компаниясының нәтижесі Маркетинг → Реклама для брендов → Мои кампании cервисінде қолжетімді. Есепті Excel пішімінде жүктеуге болады.