Бірнеше себебі болуы мүмкін:
• Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшірілген.
Kaspi.kz мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз, «Баптауға» кіріп, осы опцияны қосыңыз.
• Интернетке қосылмаған.
Wi-Fi немесе мобильді интернетті тексеріңіз, қосылғаннан кейін қосымшаға жаңа хабарламалар келеді.
• Өнім бойынша Push-хабарлама өшірілген.
Kaspi.kz мобильді қосымшасында «Хабарламаны» ашыңыз. Өнім атауының жанында сызылған динамиктің суреті болса, экранға шығатын хабарламалар өшірілген. Оны қосу үшін iOS-та оңнан солға қарай жүргізіңіз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Содан кейін қоңырау белгісін басыңыз.
• Мына хабарлама жіберілгенде Push-хабарламалар шықпайды:
• бонус есептеу,
• Kaspi.kz-тегі «Төлемдер» сервисінде қызмет, ақысын төлеу,
• Kaspi.kz-те кредит немесе Kaspi Red шотын төлеу,
• Kaspi.kz-тегі Магазинде тапсырыс, ақысын төлеу,
• шоттарыңыз бен Kaspi клиенті арасында, ақша аудару.
Хабарлама бар-жоғын тексеру үшін Kaspi.kz мобильді қосымшасындағы «Хабарлама» сервисін ашыңыз.
Егер бұл себептер көмектеспесе, Сұрақ қою сілтемесі бойынша бізге жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.
Сұрағыңыз бар ма? Егер бұл себептер көмектеспесе, Сұрағыңыз бар ма? сілтемесі бойынша бізге жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.Егер бұл себептер көмектеспесе, Сұрағыңыз бар ма? сілтемесі бойынша бізге жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.