Сіз хабарламаны алмағаныңызға бірнеше себеп болуы мүмкін:
• телефон нөмірін ауыстырдыңыз және бұл туралы банкке хабарламадыңыз. Кез-келген бөлімшеге хабарласып, анкеталық мәліметтерді жаңартыңыз
• SIM-карта немесе смартфон жадысы толып кеткен. Жадыны тазартып, телефонды өшіріп-қосыңыз.
• телефон соңғы 24 сағатта байланыс аясынан тыс жерде немесе өшірулі болған. Егер қазір телефоныңыз қосылса, келесі хабарламалар келеді.
Назар аударыңыз: егер сатып алған күннен бастап 90 күннен астам уақыт өтіп кетсе, ақшаңызды қайтару мүмкін емес — оған халықаралық төлем жүйелерінің ережесінде тыйым салынған.
Егер бұлардың ішінде сіздін себебіңіз болмаса, түбіртекті суретке түсіріп, сұрақ қою үлгісін толтырыңызҮлгіні толтырыңызүлгісін толтырыңызүлгісін толтырыңыз .