• Бірнеше себебі болуы мүмкін:
     

    • интернеттің баяу болуы немесе болмауы;
      Егер мобильді интернетті пайдалансаңыз, Wi-Fi  қосылысын және шоттағы трафиктің қалдығын тексеріңіз.
       
    • кіру коды дұрыс емес;
      Kaspi.kz мобильді  қосымшасында авторизациядан өту үшін  Сервистер → Кіру/Тіркелу деп таңдаңыз. Авторизациядан өту экранында «Кіру кодын ұмытып қалдыңыз ба» батырмасын басып, 4 немесе 6 цифрдан жаңасын орнатыңыз.
    Жаңартылды 28.03.2024
    Қолданушылардың 81% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?