• Сіздің құрылғыңызда жады жеткіліксіз немесе Internet желісінің сигналы әлсіз болуы мүмкін.

    Wi-Fi желісіне немесе сигнал деңгейі жақсы мобильді интернетке қосылып, мобильді қосымшаны қайта жүктеп көріңіз.

    Смартфонның жадын тазалау үшін былай жасаңыз:

    1. Телефонның жадынан қажетсіз файлдарды өшіріңіз;

    2. Play Маркеттегі кэшті тазалаңыз. Бұл үшін:

    • Смартфонда «Баптауды» → Қосымшалар → Google Play сервистері → Жады → Кэшті тазалау деп ашыңыз;
    • Play Маркетті ашыңыз, 5 минут күте тұрыңыз, Kaspi.kz қосымшасын тағы жүктеп көріңіз.


    3. Құрылғыны қайта жүктеңіз.

    ​Егер бұл шаралар көмектеспесе, Сұрағыңыз бар ма? сілтемесі бойынша бізге жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.

    Жаңартылды 24.08.2020
    Қолданушылардың 96% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?