Сіздің құрылғыңызда жады жеткіліксіз немесе Internet желісінің сигналы әлсіз болуы мүмкін.
Wi-Fi желісіне немесе сигнал деңгейі жақсы мобильді интернетке қосылып, мобильді қосымшаны қайта жүктеп көріңіз.
Смартфонның жадын тазалау үшін былай жасаңыз:
1. Телефонның жадынан қажетсіз файлдарды өшіріңіз;
2. Play Маркеттегі кэшті тазалаңыз. Бұл үшін:
- Смартфонда «Баптауды» → Қосымшалар → Google Play сервистері → Жады → Кэшті тазалау деп ашыңыз;
- Play Маркетті ашыңыз, 5 минут күте тұрыңыз, Kaspi.kz қосымшасын тағы жүктеп көріңіз.
3. Құрылғыны қайта жүктеңіз.
Егер бұл шаралар көмектеспесе, нысанды толтырыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз. Сұрағыңыз бар ма?Егер бұл шаралар көмектеспесе, Сұрағыңыз бар ма? сілтемесі бойынша бізге жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.Егер бұл шаралар көмектеспесе, Сұрағыңыз бар ма? сілтемесі бойынша бізге жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.