• Smart POS-тың баптауларында «SIM» бөліміне өтіп, егер ол орнатылса, екінші SIM-картаға ауысыңыз немесе «Wi-Fi» деп таңдап, құрылғыны Wi-Fi желісіне қосыңыз.

     

    Интернет байланысындағы жаңылысу кезінде төлемді қабылдауды жалғастыру үшін, басып шығарылған Kaspi QR-ды кассада сатып алушыларға көрінетін жерге қоя аласыз.

     

    Егер бұл шаралар көмектеспесе, расталған нөмірден тегін 2323 нөміріне телефон соғыңыз. Біз сізге көмектесуге тырысамыз.

    Жаңартылды 12.09.2024
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?