\u003Cstrong>Терминалдың ID не үшін қажет:\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cul>\t\u003Cli>Құрылғы істен шыққан кезде — өтінім қалдыру үшін қажет.\u003C/li>\t\u003Cli>Smart \u003Cnobr>POS-ты\u003C/nobr> қайтарғанда — Kaspi Pay мобильді қосымшасында және құрылғының өзінде ID салыстыруыңыз қажет.\u003C/li>\u003C/ul>","2024-09-12T11:08:22.962202","/pos/settings/troubleshooting/q2794",{"id":336,"title":337,"content":338,"updatedDate":323,"usefulness":12,"pinned":14,"voted":14,"meta_tag_title":339,"meta_tag_description":340,"meta_tag_h1":315,"no_index":14,"no_follow":14,"publication_date":341,"canonical":342},1912,"Kaspi Pay-дің Smart POS-ы жұмыс істемейді. Не істеу керек? ","\u003Cp>Бұл Smart POS-тың жұмыс істемеу себебіне байланысты:\u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Қоректендіру батареясының қуаты бітті.\u003C/strong>\u003Cbr />POS-терминалды 1–2 сағатқа қуаттау құрылғысына қосыңыз. Терминалдың қондырғыға дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз.\u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Интернетке қосылмаған.\u003C/strong>\u003Cbr />Баптауларда басқа SIM-картаны (егер ол орнатылған болса) таңдаңыз немесе құрылғыны Wi-Fi желісіне қосыңыз.\u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>Егер бұл шаралар көмектеспесе және Smart POS бұрынғыша жұмыс істемесе, расталған нөмірден тегін 2323 нөміріне телефон соғыңыз. Біз сізге көмектесуге тырысамыз.\u003C/p>","Kaspi Pay-дің Smart POS-ы жұмыс істемейді. Не істеу керек? ✔ Серіктестерге арналған Kaspi Гид","Kaspi Pay-дің Smart POS-ы неге жұмыс істемейді: проблеманың себептері және оларды жою тәсілдері ✔ Kaspi POS туралы барынша толық ақпарат алыңыз ✔ Kaspi Гид сервисінде кәсіпкерлердің кез келген сұрағына жауаптар жинақталған","2024-09-12T10:56:19.778328","/pos/settings/troubleshooting/q1912",{"id":344,"title":345,"content":346,"updatedDate":323,"usefulness":12,"pinned":14,"voted":14,"meta_tag_title":347,"meta_tag_description":348,"meta_tag_h1":315,"no_index":14,"no_follow":14,"publication_date":349,"canonical":350},2793,"Kaspi Pay-дің Smart POS-ы қосылмайды. Не істеу керек? ","\u003Cp>Smart \u003Cnobr>POS-ты\u003C/nobr> зарядтау құрылғысына 1–2 сағатқа қосыңыз.\u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>Қоректендіру сымының терминалға дұрыс жалғанғанына немесе құрылғы тірекке мықтап орнатылғанына көз жеткізіңіз.\u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>Экранның сол жақ жоғары бұрышындағы қызыл индикатор Smart \u003Cnobr>POS-ты\u003C/nobr>ң зарядталып жатқанын көрсетеді.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cbr />Егер бұл шаралар көмектеспесе, Smart POS әлі қосылмай тұрса, расталған нөмірден 2323 нөміріне тегін телефон соғыңыз. Біз сізге көмектесуге тырысамыз.\u003C/p>","Kaspi Pay-дің Smart POS-ы қосылмайды. Не істеу керек? ✔ Серіктестерге арналған Kaspi Гид","Нұсқаулық: Kaspi Pay-дің Smart POS-ы қосылмаса не істеу керек? ✔ Kaspi POS туралы барынша толық ақпарат алыңыз ✔ Kaspi Гид сервисінде кәсіпкерлердің кез келген сұрағына жауаптар жинақталған","2024-09-12T10:58:17.98063","/pos/settings/troubleshooting/q2793",{"id":352,"title":353,"content":354,"updatedDate":355,"usefulness":12,"pinned":14,"voted":14,"meta_tag_title":356,"meta_tag_description":357,"meta_tag_h1":315,"no_index":14,"no_follow":14,"publication_date":358,"canonical":359},1913,"Kaspi Pay-дің Smart POS-ында чектер басып шығарылмайды. Не істеу керек? ","\u003Cp>\u003Cnobr>POS-терминалда\u003C/nobr> чек таспасының дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cbr>Құрылғының сол жағында орналасқан «Fn» батырмасын басып, чек таспасы \u003Cnobr>созылатынын-созылмайтынын\u003C/nobr> тексеріңіз. Егер созылса, операцияны қайталаңыз.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cbr>Чек шықпаса, чек таспасына арналған барабанның қақпағын ашып, оны жүргізетін роликтің орналасқанына көз жеткізіңіз.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cbr>Егер бұл шаралар көмектеспей, чек басып шығарылмаса, Kaspi Pay қосымшасында бізге \u003Cspan class=\"mobileApp_only mobileApp-text\">Kaspi Гидпен чатқа\u003C/span>\u003Cspan class=\"mobile_only\">%вставка чат_пэй(Kaspi Гидпен чатқа)%\u003C/span>\u003Cspan class=\"desktop_only\">%вставка чат_пэй(Kaspi Гидпен чатқа)%\u003C/span> жазыңыз.. Біз сізге міндетті түрде көмектесеміз.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cspan class=\"mobileApp_only\">%вставка чат_пэй(Kaspi Гидпен чат)%\u003C/span> \u003C/p>","26.06.2025","Kaspi Pay-дің Smart POS-ында чектер басып шығарылмайды. Не істеу керек? ✔ Серіктестерге арналған Kaspi Гид","Kaspi Pay-дің Smart POS-ында чектер басылмаса не істеу керек? ✔ Kaspi POS туралы барынша толық ақпарат алыңыз ✔ Kaspi Гид сервисінде кәсіпкерлердің кез келген сұрағына жауаптар жинақталған","2025-06-26T13:54:55.253545","/pos/settings/troubleshooting/q1913",{"id":361,"title":362,"content":363,"updatedDate":323,"usefulness":324,"pinned":14,"voted":14,"meta_tag_title":45,"meta_tag_description":45,"meta_tag_h1":12,"no_index":14,"no_follow":14,"publication_date":364,"canonical":365},1914,"Kaspi Pay-дің Smart POS-ында чек таспасын қалай ауыстырады? ","\u003Cul>\t\u003Cli>\u003Cnobr>POS-терминалды\u003C/nobr>ң жоғарғы бөлігінде қақпақты тартып, чек таспасына арналған барабанды ашыңыз.\u003C/li>\t\u003Cli>қалған қағаз орамын шығарып, жаңасын салыңыз.\u003C/li>\t\u003Cli>орамның бір бөлігін терминалдың үстіне тартып, осы күйінде ұстап тұрыңыз.\u003C/li>\t\u003Cli>Барабанның қақпағын жабыңыз.\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cp> \u003C/p>","2024-09-12T11:13:08.55348","/pos/settings/troubleshooting/q1914",{"id":367,"title":368,"content":369,"updatedDate":370,"usefulness":12,"pinned":14,"voted":14,"meta_tag_title":371,"meta_tag_description":372,"meta_tag_h1":315,"no_index":14,"no_follow":14,"publication_date":373,"canonical":374},1915,"Төлем қабылдаған кезде Kaspi QR-ға арналған экранда QR-код көрсетілмейді. Не істеу керек?","\u003Cp>Kaspi QR-ға арналған экранның Smart POS-тың қуаттау құрылғысының қосалқы станциясына сыммен қосылып тұрғанын тексеріңіз. Онда POS-терминал орнатылуы керек. \u003C/p>\n\u003Cp> \u003C/p>\n\u003Cp>Егер бұл шаралар көмектеспесе, расталған нөмірден тегін 2323 нөміріне телефон соғыңыз. Біз сізге көмектесуге тырысамыз.\u003C/p>","25.12.2024","Төлем қабылдаған кезде Kaspi QR-ға арналған экранда QR-код көрсетілмейді. Не істеу керек? ✔ Серіктестерге арналған Kaspi Гид","Төлем қабылдаған кезде Kaspi QR-ға арналған экранда QR-код көрсетілмесе не істеу керек? ✔ Kaspi POS туралы барынша толық ақпарат алыңыз✔ Kaspi Гид сервисінде кәсіпкерлердің кез келген сұрағына жауаптар жинақталған","2024-12-25T15:49:53.00113","/pos/settings/troubleshooting/q1915",["Reactive",376],{"$snuxt-i18n-meta":377,"_layout":378,"$sproducts":4,"$sthemes":250,"$smenu-item":12,"$s$lcYl0E_VUa":45,"$s$7W_96j0laX":379,"$s$OTltRI6CeD":380,"$s$MkUrowz_xh":380,"$s$kVnluyvKPs":381,"$s$s5mXakosOs":383,"$s$wWuhXb40JI":14,"$s$jGRMU8whcx":384,"$squestions":318,"$sseo-state":385,"$svideo":387,"$sdocument":389,"$s$HCwqqondWj":380,"$s$cFKkrKorCM":14,"$s$N2FPvWoUsI":45,"$s$jgJGcQiDFy":391,"$svote":392,"$ssite-config":393},{},"default-desktop",[],0,{"id":380,"semanticId":382,"title":45},"all",[],["Set"],{"title":371,"description":372,"robots":386},"index, follow",{"videos":388},[],{"documents":390},[],["Set"],[],{"_priority":394,"currentLocale":399,"defaultLocale":400,"env":401,"name":402,"url":403},{"name":395,"env":396,"url":397,"defaultLocale":398,"currentLocale":398},-10,-15,-4,-2,"kk-KZ","ru-RU","production","nuxt-app","https://guide.kaspi.kz/",["Set"],["ShallowReactive",406],{"products-kz":-1,"themes-pos-kz":-1,"$MVm74AjzLx":-1,"subtheme-questions_pos.settings.troubleshooting":-1},"/kz/pos/settings/troubleshooting/q1915"]