• Бұл Smart POS-тың жұмыс істемеу себебіне байланысты:

     

    Қоректендіру батареясының қуаты бітті.
    POS-терминалды 1–2 сағатқа қуаттау құрылғысына қосыңыз. Терминалдың қондырғыға дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз.

     

    Интернетке қосылмаған.
    Баптауларда басқа SIM-картаны (егер ол орнатылған болса) таңдаңыз немесе құрылғыны Wi-Fi желісіне қосыңыз.

     

    Егер бұл шаралар көмектеспесе және Smart POS бұрынғыша жұмыс істемесе, расталған нөмірден тегін 2323 нөміріне телефон соғыңыз. Біз сізге көмектесуге тырысамыз.

    Жаңартылды 12.09.2024
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?