Бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Қайтару тәсілі, ақы төлеу тәсіліне сәйкес келмейді.
Kaspi QR — сатып алған заттың құнын тек QR-код арқылы қайтаруға болады.
Кез келген банктің картасы — оны Smart POS-қа қою керек
- Kaspi Pay шотында ақша жеткіліксіз.
Шотқа ақша салыңыз немесе қолма-қол ақшамен қайтарыңыз.
- Шотқа шектеулер қойылған.
Мұны тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Мой Банк» сервисіне өтіп, қажетті шотты таңдаңыз — ақпарат экранда көрсетіледі.
- Сатылған сәттен бастап:
1 жыл өтсе — Kaspi QR арқылы
90 күн өтсе — кез келген банктің картасымен
Клиентке қаражатты енді қайтара алмайсыз, себебі терминалда сатып алу туралы деректер қалмады.