Kaspi Pay
/
Серіктестер үшін Kaspi Гид
/
Kaspi POS
/
Қайтару
Қайтару
- Жаңартылды 08.05.2025
Бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Қайтару тәсілі ақы төлеу тәсіліне сәйкес келмейді.
Егер клиент картаны пайдаланса, қайтаруды ресімдеу үшін оны Smart POS -қа жақындату керек.
- Kaspi Pay шотында ақша жеткіліксіз.
Шотқа ақша салыңыз немесе қолма-қол ақшамен қайтарыңыз.
- Шотқа шектеу қойылған.
Мұны тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Жеке Банк» сервисіне өтіп, қажетті шотты таңдаңыз — ақпарат экранда көрсетіледі.
- Сатылған сәттен бастап:
1 жыл өтсе — Kaspi QR арқылы
90 күн өтсе — кез келген банктің картасымен
Клиентке қаражатты енді қайтара алмайсыз, себебі терминалда сатып алған зат туралы деректер қалған жоқ.
Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма?