• Бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    • Қайтару тәсілі ақы төлеу тәсіліне сәйкес келмейді. 

    Егер клиент картаны пайдаланса, қайтаруды ресімдеу үшін оны Smart POS -қа жақындату керек.

     

    • Kaspi Pay шотында ақша жеткіліксіз.

    Шотқа ақша салыңыз немесе қолма-қол ақшамен қайтарыңыз.

     

    • Шотқа шектеу қойылған.

    Мұны тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Жеке Банк» сервисіне өтіп, қажетті шотты таңдаңыз — ақпарат экранда көрсетіледі.

     

    • Сатылған сәттен бастап:

    1 жыл өтсе — Kaspi QR арқылы

    90 күн өтсе — кез келген банктің картасымен

    Клиентке қаражатты енді қайтара алмайсыз, себебі терминалда сатып алған зат туралы деректер қалған жоқ.

    Жаңартылды 08.05.2025
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?