Оның бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Басқа банкте сізде немесе сіздің компанияңызда мерзімі өткізілген берешек бар.
Мерзімі өткізілген берешекті өтеп, 10 күннен кейін қайтадан өтінім беруіңіз керек.
- Kaspi Pay-мен сатылымдарыңыз жеткіліксіз.
Kaspi QR-мен, ақы қабылдауды жалғастырыңыз.
Kaspi Pay-мен неғұрлым жиі сатсаңыз, мақұлдау алу ықтималдылығы соғұрлым көп болады.
- Компания басшысының кредиттік тарихы нашар.
Әр нақты жағдайда шешім жеке қабылданады және ол кредит тарихының сапасына және төлем қабілеттілігіңізге байланысты болады.
- ЖШС құрылтайшылары туралы өзекті ақпарат жоқ.
Компанияңыздың сауалнамалық деректерін жаңарту үшін Kaspi.kz бөліміне шақырады. Мына құжаттарды ұсыныңыз:
Заңды тұлғаларды тіркеу (қайта тіркеу) туралы egov.kz-тен алынған анықтама;
Тіркелген заңды тұлға, филиал немесе өкілдік туралы мәліметтер – скриншот жасап, оны басып шығарыңыз;
Ұйымның жарғысы немесе оған енгізілген өзгерістер;
Құрылтайшыны ауыстыру туралы шешім немесе хаттама;
Құрылтайшының жеке басын куәландыратын құжат –компанияның үлесі 25% және одан көп болуы керек.
Егер құрылтайшы заңды тұлға – Қазақстанның бейрезиденті болса, бағалы қағаздарды ұстаушылардың сауда тізілімінен үзінді көшірме қажет.
Осыдан кейін сіз Kaspi Pay мобильді қосымшасында Бизнес Кредитке қайта өтінім бере аласыз.