• Оның бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    • Басқа банкте сізде немесе сіздің компанияңызда мерзімі өткізілген берешек бар.

    Мерзімі өткізілген берешекті өтеп, 10 күннен кейін қайтадан өтінім беруіңіз керек.

     

    • Kaspi Pay-мен сатылымдарыңыз жеткіліксіз.

    Kaspi QR-мен, ақы қабылдауды жалғастырыңыз.
    Kaspi Pay-мен неғұрлым жиі сатсаңыз, мақұлдау алу ықтималдылығы соғұрлым көп болады.

     

    • Компания басшысының кредиттік тарихы нашар.

    Әр нақты жағдайда шешім жеке қабылданады және ол кредит тарихының сапасына және төлем қабілеттілігіңізге байланысты болады.

     

    • ЖШС құрылтайшылары туралы өзекті ақпарат жоқ.

    Компанияңыздың сауалнамалық деректерін жаңарту үшін Kaspi.kz бөліміне шақырады. Мына құжаттарды ұсыныңыз:

     

    Заңды тұлғаларды тіркеу (қайта тіркеу) туралы egov.kz-тен алынған анықтама;
     

    Тіркелген заңды тұлға, филиал немесе өкілдік туралы мәліметтер – скриншот жасап, оны басып шығарыңыз;
     

    Ұйымның жарғысы немесе оған енгізілген өзгерістер;
     

    Құрылтайшыны ауыстыру туралы шешім немесе хаттама;
     

    Құрылтайшының жеке басын куәландыратын құжат –компанияның үлесі 25% және одан көп болуы керек.

     

    Егер құрылтайшы заңды тұлға – Қазақстанның бейрезиденті болса, бағалы қағаздарды ұстаушылардың сауда тізілімінен үзінді көшірме қажет.

     

    Осыдан кейін сіз Kaspi Pay мобильді қосымшасында Бизнес Кредитке қайта өтінім бере аласыз.

    Жаңартылды 09.10.2024
    Қолданушылардың 79% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?