• Бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    Тапсырыс өңделуде

    Даяшы тапсырысты өңдеп жатыр немесе ол жүйеде әлі пайда болған жоқ.

     

    Бірнеше минут күтіп, бетті жаңарту керек немесе үстелдегі QR-кодты қайта сканерлеу керек.

     

    QR-код оқылмады 

    Даяшы төлемді Kaspi POS арқылы қабылдай алады.

    Мәселе туралы бізге Kaspi Pay мобильді қосымшасында Kaspi Гидпен Чатқа жазыңыз. Біз көмектесуге тырысамыз.   

     

    Kaspi Gold-та қаражат жеткіліксіз

    Клиент шотқа ақша салып, төлемді қайталауы немесе Kaspi Бонуспен төлеуі керек.

     

    Сондай-ақ QR-ты қолданбай, шотты қолма-қол ақшамен төлеуге болады.
     

    Жаңартылды 13.03.2025
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?