• 2. Kaspi Pay мобильді қосымшасында маған Push-хабарлама келмейді. Не істеу керек?

    Жаңартылды 24.06.2024

    Push-хабарлама алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    • Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшіп тұр.
      Kaspi Pay мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз, «Баптауға» кіріп, опцияны қосыңыз.
    • Интернетке қосылмаған.
      Wi-Fi немесе мобильді интернетті тексеріңіз, қосылғаннан кейін жаңа хабарлама қосымшаға келеді.
    • Өнім бойынша Push-хабарлама өшіп тұр. Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Сообщения» ашыңыз. Өнім атауының жанында сызылған динамиктің суреті болса, онда ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірілген. Оны қосу үшін iOS-та бөлімнің бойымен оңнан солға қарай жылжытыңыз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Содан кейін қоңырау белгісін басыңыз.

     

    Хабарламаның бар-жоғын тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Хабарлама» сервисін ашыңыз.

    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді. Жауап пайдалы болды ма?