Push-хабарлама алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшіп тұр.
Kaspi Pay мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз, «Баптауға» кіріп, опцияны қосыңыз. - Интернетке қосылмаған.
Wi-Fi немесе мобильді интернетті тексеріңіз, қосылғаннан кейін жаңа хабарлама қосымшаға келеді. - Өнім бойынша Push-хабарлама өшіп тұр. Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Сообщения» ашыңыз. Өнім атауының жанында сызылған динамиктің суреті болса, онда ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірілген. Оны қосу үшін iOS-та бөлімнің бойымен оңнан солға қарай жылжытыңыз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Содан кейін қоңырау белгісін басыңыз.
Хабарламаның бар-жоғын тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Хабарлама» сервисін ашыңыз.