• Push-хабарлама алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшіп тұр
    Kaspi Pay мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз, жоғарғы оң жақ бұрыштағы  басып, осы опцияны қосыңыз. 

     

    Интернетке қосылмаған
    Wi-Fi немесе мобильді интернетті тексеріңіз, қосылғаннан кейін жаңа хабарлама қосымшаға келеді.

     

    Өнім бойынша Push-хабарлама өшіп тұр

    Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Сообщения» ашыңыз. Өнім атауының жанында сызылған динамиктің суреті болса, онда ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірілген. Оны қосу үшін iOS-та бөлімнің бойымен оңнан солға қарай жылжытыңыз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Содан кейін қоңырау белгісін басыңыз.

     

    Хабарламаның бар-жоғын тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Хабарлама» сервисін ашыңыз.

    Жаңартылды 05.05.2025
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?