- Жаңартылды 05.05.2025
Push-хабарлама алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшіп тұр
Kaspi Pay мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз, жоғарғы оң жақ бұрыштағыбасып, осы опцияны қосыңыз.
Интернетке қосылмаған
Wi-Fi немесе мобильді интернетті тексеріңіз, қосылғаннан кейін жаңа хабарлама қосымшаға келеді.Өнім бойынша Push-хабарлама өшіп тұр
Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Сообщения» ашыңыз. Өнім атауының жанында сызылған динамиктің суреті болса, онда ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірілген. Оны қосу үшін iOS-та бөлімнің бойымен оңнан солға қарай жылжытыңыз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Содан кейін қоңырау белгісін басыңыз.
Хабарламаның бар-жоғын тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Хабарлама» сервисін ашыңыз.
Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма?