Kaspi Pay
/
Серіктестер үшін Kaspi Гид
/
Хабарлама
/
Баптау
/
Push-хабарлама
Баптау
- Жаңартылды 24.06.2024
Push-хабарлама алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:- Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшіп тұр.
Kaspi Pay мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз, «Баптауға» кіріп, опцияны қосыңыз. - Интернетке қосылмаған.
Wi-Fi немесе мобильді интернетті тексеріңіз, қосылғаннан кейін жаңа хабарлама қосымшаға келеді. - Өнім бойынша Push-хабарлама өшіп тұр. Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Сообщения» ашыңыз. Өнім атауының жанында сызылған динамиктің суреті болса, онда ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірілген. Оны қосу үшін iOS-та бөлімнің бойымен оңнан солға қарай жылжытыңыз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Содан кейін қоңырау белгісін басыңыз.
Хабарламаның бар-жоғын тексеру үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасында «Хабарлама» сервисін ашыңыз.
Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма? - Қосымшада немесе телефонның баптауларында Push-хабарлама өшіп тұр.