Kaspi Pay
/
Серіктестер үшін Kaspi Гид
/
Хабарлама
/
Топ 10 сұрақ
Топ 10 сұрақ
- Жаңартылды 24.06.2024
SMS алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Сіз мобильді телефон нөмірін өзгерткенсіз.
Егер компанияның басшысы болсаңыз, Kaspi Pay мобильді қосымшасында Қызметкерлер → Реттеу → Телефон нөмірін өзгерту, бөліміне өтіңіз, жаңа нөмірді көрсетіп, әрекетті растаңыз.
Егер қосымша пайдаланушы болсаңыз, Kaspi Pay мобильді қосымшасында Қызметкерлер → Дополнительные настройки → Қызметкерлер бөлімінде телефон нөміріңізді өзгертуі үшін басшыға хабарласыңыз. Содан кейін жаңа телефон нөмірмен қайта тіркеуден өту қажет.
- Телефон өшірулі немесе 24 сағат бойы байланыс аясынан тыс жерде болған.
Телефон қазір қосулы болса, келесі SMS келе бастайды.
- Қазақстаннан тыс жерде болып, роумингті қоспадыңыз.
Телефон роумингте болмаса, SMS келмейді. Бұл қызмет қосылған-қосылмағанын және оның тарифін өзіңіздің ұялы байланыс операторыңыздан біле аласыз.
- SIM-картаның немесе смартфонның жадысы толып кеткен.
Жадыны тазартып, телефонды қайта жүктеңіз.
Қолданушылардың 80% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма?