- Жаңартылды 05.05.2025
Бірнеше себебі болуы мүмкін:
қызметкер Kaspi.kz мобильді қосымшасында тіркелмеген
Оған мобильді қосымшаны жүктеуге сілтеме жіберіңіз.қызметкердің Kaspi Pay мен Kaspi.kz -тегі телефон нөмірлері әртүрлі
Нөмірді өзекті нөмірге:
Kaspi Pay мобильді қосымшасында өзгертуге болады
Басшы ақпаратты редакциялауы үшін, оған хабарласу керек. Мұны Kaspi Pay мобильді қосымшасының басты бетінде жасауға болады: Сервистер →Компания профилі → Қызметкерлер. Содан кейін жаңа телефон нөмірімен қайта тіркеуден өту керек.Kaspi.kz мобильді қосымшасында өзгертуге болады
Мұны жасаудың екі тәсілі бар:Kaspi Pay мобильді қосымшасында авторизациядан өтіңіз. Басты бетте жоғарғы оң жақ бұрыштағы
басып, «Push-хабарлама» опциясын қосыңыз.
жаңа телефон нөмірімен тіркеліп, атыңызды және ЖСН енгізіңіз, нөмірдің ауысқанын растаңыз.
басқа елдің телефон нөмірін енгіздіңіз
Жұмыскердің қазақстандық нөмірін пайдаланыңыз.
қызметкер Kaspi Pay-де жұмыс істеу ережелерін бұзғаны үшін бұғатталған
Қауіпсіздік мақсатында қайта тіркеу мүмкін емес.
өзіңізге рұқсат бергіңіз келеді
Басшыға бөліп төлеуге сатып алу үшін лимит қажет емес.сіз ЖШС-ның немесе басқа заңды тұлғаның басшысысыз
Лимитті тек жеке кәсіпкер белгілей алады.Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма?