- Жаңартылды 30.05.2025
Бірнеше себебі болуы мүмкін:
қызметкер Kaspi.kz мобильді қосымшасында тіркелмеген
Оған мобильді қосымшаны жүктеуге сілтеме жіберіңіз.
қызметкердің Kaspi Pay мен Kaspi.kz -тегі телефон нөмірлері әртүрлі
Нөмірді өзекті нөмірге:
Kaspi Pay мобильді қосымшасында өзгертуге болады
Қызметтер → Қосымша баптау → Қызметкерлер бөліміндегі ақпаратты редакциялауы үшін басшыға хабарласу қажет. Осыдан кейін жаңа телефон нөмірімен қайта тіркеуден өту керек.
Kaspi.kz мобильді қосымшасында өзгертуге болады
Мұны жасаудың екі тәсілі бар:
- Мобильді қосымшада бұрынғы нөмірмен авторизациядан өту керек. Содан кейін мәзір жолында Қызметтер → Кіру/Тіркелу деп таңдаңыз. Содан кейін Баптау → Телефон нөмірін өзгерту деп басыңыз.
- Жаңа телефон нөмірімен тіркеліп, атыңызды және ЖСН енгізіңіз, нөмірдің ауысқанын растаңыз.
басқа елдің телефон нөмірін енгіздіңіз
Жұмыскердің қазақстандық нөмірін пайдаланыңыз.
қызметкер Kaspi Pay-де жұмыс істеу ережелерін бұзғаны үшін бұғатталған
Қауіпсіздік мақсатында қайта тіркеу мүмкін емес.
өзіңізге рұқсат бергіңіз келеді
Басшыға бөліп төлеуге сатып алу үшін лимит қажет емес.
Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма?