Бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Басқа елдің телефон нөмірін енгізіп отырсыз.
Жұмыскердің қазақстандық нөмірін пайдаланыңыз.
- Қызметкер Kaspi Pay-де жұмыс істеу ережесін бұзғаны үшін бұғатталған.
Қауіпсіздік мақсатында қайта тіркеу мүмкін емес.
- Сіз бір кассирді бірнеше сату орнына қосып жатырсыз.
Алдымен қызметкерді бірінші орыннан алып тастау керек. Сондай-ақ, оны екінші орынға басқа телефон нөмірімен тіркей аласыз.
- Қызметкерге Kaspi Pay мобильді қосымшасын жүктеуге сілтемесі бар SMS жіберілді.
Бұл жұмыскерді бұрын қосқансыз. Оған қосымшаға тіркелу керек.