Бірнеше себебі болуы мүмкін:
Kaspi Pay мобильді қосымшасында қызметкерді қосқан жоқсыз
Сервистер → Баптау → Қызметкерлер → Қосу деп өтіңіз. Ары қарай қызметкердің рөлін көрсетіп, оның аты мен телефон нөмірін енгізіңіз. Жаңа пайдаланушыға тіркелу үшін Kaspi Pay мобильді қосымшасын жүктеуге сілтемесі бар SMS келеді.
қызметкердің Kaspi Pay-дегі және Kaspi.kz-тегі телефон нөмірлері әртүрлі
Қызметкер Kaspi Pay шотына Kaspi Банкоматта ақша салу үшін ЖСН нөмірі бойынша авторизациядан өте алады.
Мына мобильді қосымшада нөмірді өзікті нөмірге өзгертуге болады:
- Kaspi Pay
Басшы Сервистер → Қосымша баптау → Қызметкерлер бөліміндегі ақпаратты редакциялауы үшін, оған хабарласу керек. Содан кейін жаңа телефон нөмірімен қайта тіркеуден өту керек.
- Kaspi.kz
Мұны жасаудың екі тәсілі бар:
Бұрынғы нөмірмен мобильді қосымшада авторизациядан өту керек. Содан кейін мәзір жолында Сервистер → Кіру/Тіркелу деп таңдап, Баптау → Телефон нөмірін өзгерту деп басу керек.
Жаңа телефон нөмірімен тіркеліп, атыңызды және ЖСН енгізіп, нөмірдің өзгергенін растау керек.