• Бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    • Сіздің салық берешегіңіз бар.
      Мұны Мемлекеттік кірістер комитетінің сайтындағы салық берешегі туралы мәліметтерден тексеруге болады.
       
    • Шоттарыңызға шектеу қойылған.
      Шектеуді кім қойғаны туралы ақпаратты Kaspi.kz мобильді қосымшасындағы «Жеке Банк» сервисінде көре аласыз.

     

    Осы себептерді жойғаннан кейін қайта өтінім беріп көріңіз.

     

    Сондай-ақ Kaspi ішкі ережелерге сәйкес іскерлік қатынастарды орнатудан бас тартуы мүмкін.

     

    Kaspi Pay-ге қосылу туралы шешім әр нақты жағдайда жеке қабылданады.

    Жаңартылды 14.02.2025
    Қолданушылардың 83% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?