Бірнеше себебі болуы мүмкін:
сіз ЖШС-ның немесе басқа заңды тұлғаның басшысысыз
Лимитті тек ЖК белгілей алады.
қызметкер Kaspi.kz мобильді қосымшасында тіркелмеген. Оған мобильді қосымшаны жүктеуге сілтеме жіберіңіз.
қызметкердің Kaspi Pay мен Kaspi.kz -тегі телефон нөмірлері әртүрлі
Нөмірді өзекті нөмірге:
- Kaspi Pay мобильді қосымшасында өзгертуге болады
Қызметтер → Қосымша реттеу → Қызметкерлер бөліміндегі ақпаратты редакциялау үшін басшыға хабарласу қажет. Осыдан кейін жаңа телефон нөмірімен қайта тіркеуден өту керек. - Kaspi.kz
Мұны жасаудың екі тәсілі бар:
Мобильді қосымшада бұрынғы нөмірмен авторизациядан өту керек. Содан кейін мәзір жолында Қызметтер → Кіру/Тіркелу деп таңдаңыз. Содан кейін Реттеу → Телефон нөмірін өзгерту деп басыңыз.
Жаңа телефон нөмірімен тіркеліп, атыңызды және ЖСН енгізіңіз, нөмірдің ауысқанын растаңыз.
басқа ұйымда лимит бар
Қызметкер Kaspi.kz мобильді қосымшасында Kaspi Pay шотынан тауарлардың ақысын төлеп жүр.
басқа елдің телефон нөмірін енгіздіңіз.
Жұмыскердің қазақстандық нөмірін пайдаланыңыз.
қызметкер Kaspi Pay-де жұмыс істеу ережелерін бұзғаны үшін бұғатталған
Қауіпсіздік мақсатында қайта тіркеу мүмкін емес.
өзіңізге рұқсат бергіңіз келеді
Басшыға Kaspi Pay шотынан сатып алу ақысын төлеу үшін лимит қажет емес.
қызметкер — Kaspi Pay-де ЖК басшысы
Тізімнен басқа жұмыскерді таңдаңыз.