• Бірнеше себебі болуы мүмкін:
     

    • әуекомпанияңызда ауыстыру үшін қажетті рейстер жоқ;
    • тарифіңіздің ережесі бойынша ауыстыру рұқсат етілмеген;
    • рейске онлайн-тіркелудің күшін жоюыңыз керек;
    • сіз рейске келмедіңіз, сіздегі бронь уақтылы жойылмады;
    • сіз билетті әуекомпаниясында ауыстырдыңыз;
    • сіз билетті пайдаланып қойдыңыз.


    Бұл шарттар үнемі билетті сатып алар алдында егжей-тегжейлі көрсетіледі. Билет сатып аларда оның шарттарымен мұқият танысуыңызды өтінеміз.

    Жаңартылды 21.11.2022
    Қолданушылардың 18% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?