• Бірнеше себебі болуы мүмкін:

     

    • Kaspi.kz қосымшасына мобильді телефонның жаңа нөмірімен кірдіңіз.
      Мәзір жолында Сервистерді ашыңыз → Кіру/Тіркелу → Баптау → Телефон нөмірін өзгерту.
       
    • Kaspi.kz -тегі Магазиннен тауарды әлі  алмадыңыз;
      Бөліп төлеу немесе кредит сізге тапсырыс берілгенде қолданыла бастайды.
       
    • кредит немесе бөліп төлеу төленген;

     

    Егер себебі басқа болса, Kaspi.kz қосымшасында Kaspi Гид-пен Чатқа жазыңыз. Көмектесуге тырысамыз.

     

    Жаңартылды 18.04.2025
    Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.
    Жауап пайдалы болды ма?