SMS алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Kaspi.kz мобильді қосымшасында Push-хабарлама қосулы.
Операцияларды растайтын SMS-кодтардан, PIN-кодтан және шот деректемелерінен басқа, өнімдеріңіз бойынша барлық хабарламаны тура қосымшада «Хабарлама» сервисінен көре аласыз.
- Өнім бойынша Push-хабарлама өшірулі.
Kaspi.kz қосымшасында мәзірден «Хабарламаны» ашыңыз. Егер өнімнің атауының қасында үстінен сызылған динамик белгісі болса, ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірулі. Бұл жағдайда, ақпарат қосымшадағы «Хабарлама» бөлімінде жаңартылады, бірақ қалқымалы Push-хабарламалар смартфон экранына шықпайды. Қосу үшін iOS-та бөлім бетінен оңнан солға жылжытыңыз, Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Кейін қоңырау белгісін басыңыз.
- Сіз ұялы телефон нөмірін ауыстырдыңыз.
Kaspi.kz мобильді қосымшасында мәзірден «Қызметтер» → Кіру/Тіркелуді таңдаңыз. Содан кейін «Баптау» → «Телефон нөмірін өзгертуді» басып, экрандағы кейінгі әрекеттерді орындаңыз.
- SIM-карта немесе смартфон жадысы толған.
Жадыны тазартып, телефонды өшіріп-қосыңыз.
- Телефон соңғы 24 сағат бойы өшірулі немесе байланыс аясынан тыс жерде болған.
Егер қазір телефон қосулы болса, келесі SMS-тер келеді.
- Қазақстаннан тыс жерде болдыңыз және роуминг қоспағансыз.
Егер телефон роумингте болмаса, SMS келмейді. Өзіңіздің ұялы байланыс операторыңыздан бұл қызметтің қосылғанын тексеріп, тарифтерді біле аласыз.