Kaspi.kz
/
Клиенттер үшін Kaspi Гид
/
Kolesa.kz-тегі Автокредит
/
Сатушының сұрақтары
/
Ақша алу
Сатушының сұрақтары
- Жаңартылды 17.06.2022
SMS алмауыңыздың бірнеше себебі болуы мүмкін:
- Kaspi.kz мобильді қосымшасында
Push-хабарлама қосулы.
Операцияларды растайтынSMS-кодтардан ,PIN-кодтан және шот деректемелерінен басқа, өнімдеріңіз бойынша барлық хабарламаны тура қосымшада «Хабарлама» сервисінен көре аласыз.
- Өнім бойынша
Push-хабарлама өшірулі.
Kaspi.kz қосымшасында мәзірден «Хабарламаны» ашыңыз. Егер өнімнің атауының қасында үстінен сызылған динамик белгісі болса, ол бойынша қалқымалы хабарлама өшірулі. Бұл жағдайда, ақпарат қосымшадағы «Хабарлама» бөлімінде жаңартылады, бірақ қалқымалыPush-хабарламалар смартфон экранына шықпайды. Қосу үшінiOS-та бөлім бетінен оңнан солға жылжытыңыз,Android-та бөлімді басып, ұстап тұрыңыз. Кейін қоңырау белгісін басыңыз.
- Сіз ұялы телефон нөмірін ауыстырдыңыз.
Kaspi.kz мобильді қосымшасында мәзірден «Қызметтер» → Кіру/Тіркелуді таңдаңыз. Содан кейін «Баптау» → «Телефон нөмірін өзгертуді» басып, экрандағы кейінгі әрекеттерді орындаңыз.
- SIM-карта немесе смартфон жадысы толған.
Жадыны тазартып, телефонды өшіріп-қосыңыз.
- Телефон соңғы 24 сағат бойы өшірулі немесе байланыс аясынан тыс жерде болған.
Егер қазір телефон қосулы болса, келесіSMS-тер келеді.
- Қазақстаннан тыс жерде болдыңыз және роуминг қоспағансыз.
Егер телефон роумингте болмаса, SMS келмейді. Өзіңіздің ұялы байланыс операторыңыздан бұл қызметтің қосылғанын тексеріп, тарифтерді біле аласыз.
Қолданушылардың 100% жауапты пайдалы деді.Жауап пайдалы болды ма? - Kaspi.kz мобильді қосымшасында